SEO

Onog momenta kada u pretraživač (Google, Yahoo ili Bing) ukucate ključnu reč softverski “pauci” odlaze i pretražuju sve relevantne internet stranice koje sadrže ključne reči koje ste ukucali i za manje od 1 sekunde vam dostavljaju listu najboljih i najrelevantnijih sajtova za traženu ključnu reč.Prilikom pretrage algoritam pretraživača koristi pored ključne reči preko 200 faktora sa kojim bi vam dostavili najrelevantnije sajtove i tako vam pružili maksimalno kvalitetnu listu sajtova.



Top 5 najbitnijih faktora za uspešno rangiranje su:

 1.Starost domena 
2.Umreženost vašeg sajta sa drugim relevantnim sajtovima. 
3.Saobraćaj na sajtu 
4.Kvalitetni tekstovi 
5.Brzina učitavanja stranica

Pozicioniranje sajta

  • sseo-optimizacija-sajta.jpg

Pozicioniranje sajta u pretraživačima a naročito na Google predstavlja suštinu pojma koji zovemo optimizacija sajta. Pozicioniranje sajtova je proces kroz koji jedan sajt prolazi prilikom dovođenja na prvu stranu pretraživača.Visoko pozicioniranje u pretraživačima znači i uspeh jednog web sajta ali i uspešno urađenu seo optimizaciju jer je jedno u uskoj vezi sa drugim.Optimizacija sajtova danas je aktivnost u usponu, jer svakodnevno nastaje veliki broj novih sajtova, koji omogućavaju mnogim firmama da se uključe u internet okruženje

Zašto pretraživači ne mogu sami da shvate sadržaj vašeg sajta

  • sdownload_(4).jpg

Pretraživači su pametni softveri ali njima ipak treba mala pomoć u razumevanju sadržaja vašeg sajta. Postoje ograničenja na koji način pretraživači skeniraju vaš sajt. Pogrešni potezi i vaš sajt bi mogao da završi na poslednjim stranama liste. Internet postaje sve konkurentniji, a one firme koje se odluče za SEO optimizaciju će u skorijoj budućnosti imati prednost.

Zbog čega vam je potrebna SEO optimizacija

  • sdownload_(3).jpg

Najveći deo saobraćaja dolazi upravo sa najvećih pretraživača Google 80%, Yahoo 9.5%, Bing 8.5% i drugi 2%. Iako društvene mreže mogu generisati saobraćaj ka vašem sajtu, pretraživači su primarni način navigacije za većinu korisnika interneta.Reči koje korisnici unose u polje za pretragu nose sa sobom ogromnu vrednost. Iskustvo je pokazalo da saobraćaj koji donose pretraživači mogu doneti veliki uspeh. Ciljani saobraćaj može da obezbedi profit i publicitet bolje od bilo kog kanala za marketing. Ulaganje u SEO optimizaciju može imati izuzetnu stopu povraćaja u odnosu na druge vrste marketinga i promocije.

Ostvarite besplatnu analizu vaseg internet nastupa!