Facebook oglašavanje

3.6 miliona korisnika u Srbiji i preko milijardu korisnika širom sveta su dovoljan pokazatelj da je vašoj firmi mesto na najpopularnijoj društvenoj mreži na svetu.Vaš brend je moćan onoliko koliko imate fanova. 

 Živimo u svetu gde brojevi označavaju tačnost i sigurnost.  Međutim pored broja, neophodno je da osobe koje prate vašu stranicu budu na odgovarajući način segmentirane, čime dobijate relevantne fanove koje interesuje vaš “posao”.

  • s

  • s58fdfe65-4263-4fa2-a461-c094671502f5.png

JSsdigital  vam pruža mogućnost 5 različitih tipova oglašavanja na Facebook-u:

1.Povećanje broja lajkova Facebook stranice
2.Povećanje broja poseta web sajtu putem Facebook-a
3.Povećanje vidljivosti objavaPromovisanje aplikacije za mobilni telefon
4.Facebook Remarketing

  • s

Targetiranje 

Facebook oglašavanje vam daje mogućnost da birate ciljnu grupu kojoj želite da plasirate vašu reklamnu poruku. Možete ciljati korisnike na osnovu lokacije, pola, uzrasta, interesovanja i drugih parametara koji će vam pomoći da dođete do savršene ciljne grupe.

  • s

Kontrola troškova

Odredite sami budžet za oglašavanje na dnevnom nedeljnom ili mesečnom nivou i uporedite rezultate oglašavanja sa podacima o prodaji. Na taj način možete imati jasnu sliku o konverziji i stopi uloženog novca u kampanju i povraćaja investicije.