Mobilni Marketing

9,15 miliona korisnika mobilnih uređaja u Srbiji. Korisnik u proseku dnevno proveri telefon oko 150 puta, dok je stopa otvaranja SMS poruke čak 98%. Ukoliko uporedimo da je prosečan broj otvaranja e-mail poruke 20%, shvatate zašto je mobilni marketing neophodan vašem poslovanju.

Mobilni marketing usluge koje omogućava DMC su:

  • Digitalna produkcija za mobilni marketing
  • SMS Marketing
  • Mobile Search oglašavanje
  • Mobile Display Network oglašavanje
  • In App advertising (Oglašavanje u aplikacijama)
  • Proximity Marketing

  • sstock-624712_1920.jpg

Ima više načina za primenu mobilnog marketinga, a sve u zavisnosti od krajnjeg cilja marketinške kampanje. Njegova različitost se zasniva na tehnologijama koje se primenjuju, tako da se mobilni marketing može realizovati kroz SMS i MMS marketing, kreiranje mobilnih aplikacija, razvoj mobilnih websajtova, dostavljanje mobilnih kupona za povlašćenu kupovinu, geo-lokacijske servise, korišćenje m-commerce rešenja za plaćanje roba i usluga, ali i kroz vidove mobilnog oglašavanja putem mobilnih video sadržaja, reklamnih banere za mobilne aplikacije i mobilne sajtove. Takođe, ono što će u godinama koje dolaze predstavljati veliki trend u ovoj industriji jeste reklamiranje putem društvenih mreža na mobilnim uređajima. Sve u svemu, potencijal ovog tržišta je zaista veliki i brendovi i oglašivači u Srbiji polako postaju toga svesni.Svaka kompanija treba da ima jedinstvenu bazu svojih proverenih potrošača sa što širim skupom demografskih podataka o njima. Brojne kompanije imaju čitave sektore koji se bave odnosima sa potrošačima i smernice koje oni daju su jako bitne za njihove kolege iz sektora marketinga i prodaje. Mobilni marketing je ujedno način i za kreiranje jedne takve baze, ali i za njenu eksploataciju. Ovaj vid marketinga je primenjiv bukvalno na sve industrije.Veliki razvoj tehnologije učinio je da se kreiraju brojni digitalni komunikacioni kanali, te je način dolaska marketinške poruke do kupaca sada segmentiran na email, mobilni telefon, internet pretragu, društvene mreže itd. Najbolji način za formiranje baze je pokriti što više različitih komunikacionih kanala i sakupljati, u najvećem delu, iste, osnovne podatke. Kreiranje baze proverenih potrošača je proces koji nema svoj kraj.Pogledajte video ma